ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خاکریز بدون مرز :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خاکریز بدون مرز

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ق.ظ

سلام علیکم

شاید اسم خاکریز بدون مرز برای شما مفهوم مانوسی نباشد چه چیزی به نظرتان می آید ؟فکر می کنید اکنون در میدان جنگ مسلحانه رو در روی دشمن ایستاده ایم و با او جنگ می کنیم؟ آیا فکر می کنید دشمن فقط به شما تیر می زند و هیچ کاری و هدفی غیر از این ندارد؟ اصلا بگویید ببینم اسم دشمن چیست ؟چرا به ما حمله کرده است؟ مگر ما چه گناهی کرده ایم و یا چه جرمی مرتکب شده ایم؟ آیا شما یا من یا او در این جبهه سربازیم یا سرداریم یا سرلشگر؟ فرق سرباز با سرلشگر چیست؟ سلاح های دشمن در چه چیز هایی خلاصه می شود؟

شاید سوالاتی که از وجدان شما پرسیده شد اندکی مورد تعجب واقع شود و یا حتی مورد خنده و تمسخر قرار گیرد. دوستان هم وطنم خود شما بهتر از من می دانید که مفهوم این سوالات چیست آیا غیر از این است که ملت ایران در یک رویایی واقعی و طافت فرسا در مقابل استکبار با تمام پلیدی آن ایستاده است؟ من و شما جوانان این کشور اسلامی هستیم جوانانی که ادامه چوانان شهید و جانباز هستند.

هدف من از ایجاد این وبلاگ این بود که الزامات رزم در جبهه فرهنگی را یاد بگیریم تا شاید بتوانیم اندکی از رسالت عظیم خود را ادا کنیم.

منتظر مطالب چدید و خواندنی باشید/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
...عابدینی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">