ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

گفت و شنود :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

این برگ از وبلاگ اختصاص دارد به دوستان دانشگاهی و حوزوی ام که جواب سوال های خود را هنوز درنیافته اند و می خواهند جواب های خود را در آخرین ایستگاه که وبلاگ من باشد بگیرید امیدوارم که بتوانم کمک کنم شما را.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


بانوی کرمانشاهی قهرمان وشوی جهان گفت: بالاترین دارایی من چفیه و انگشتری است که از مقام معظم رهبری هدیه گرفتم. بانوی کرمانشاهی قهرمان وشوی جهان گفت: بالاترین دارایی من چفیه و انگشتری است که از مقام معظم رهبری هدیه گرفتم.

به گزارش فرهنگ نیوز ، نماینده رهبر معظم انقلاب، امام جمعه کرمانشاه، سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و استاندار کرمانشاه ظهر چهارشنبه با حضور در منزل بانوی قهرمان ووشو کار کرمانشاهی از وی تجلیل کردند.

مریم هاشمی در این دیدار اظهار داشت: بالاترین افتخار برای من رسیدن به خدمت مقام معظم رهبری و مدال افتخاری است که ایشان با سخنان و عنایاتشان به من هدیه دادند.

هاشمی گفت: بالاترین و ارزشمند ترین دارایی های من هم چفیه و انگشتری است که از حضرت آقا گرفتم و تا زنده باشم هم از آنها محافظت و نگهداری خواهم کرد و امیدوارم بتوانم بازهم به حضور ایشان مشرف شوم.

قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان با تشکر از نماینده رهبر انقلاب، فرمانده سپاه، امام جمعه و استاندار کرمانشاه گفت: من تنها خواسته ای که دارم دیدن دوباره حضرت آقاست و اگر در مسابقات المپیک قهرمان شدم خواسته من این است که یک قرآن به همراه دست نوشته ای از حضرت آقا از ایشان هدیه بگیرم.

وی افزود: مهم این نبود که بروم و مدال طلا کسب کنم بلکه با اهمیت تر از هر چیزی برای من حضور با حجاب کامل در رقابت ها و رساندن پیام حجاب و عفاف زن مسلمان ایرانی به گوش دنیا بود و خوشحالم که توانستم این کار را انجام دهم.

مریم هاشمی در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و در مسابقات اخیر ووشوی قهرمانی جهان در مالزی مدالهای خود را به رهبر انقلاب هدیه داد و مقام معظم رهبری نیز از ایشان به عنوان سفیر و پیام رسان زن مسلمان ایرانی به دنیا یاد کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">