ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

بایگانی تیر ۱۳۹۳ :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

خیلی مهم و اساسی است. کعبه مقدس آداب و حرمت زیادی دارد که هیچ مسلمانی اجازه زیر پا گذاشتن احترام آن را به خود نمی دهد. اما در طول روز خیلی از ما اجازه کاری را به خود می دهیم که به مراتب بد تر از بی ادبی کردن در مسجد الحرام است. در طول روز تهمت می زنیم، غیبت می کنیم و خیلی را مسخره می کنیم و مومنی را با امثال این کارها آزار می دهیم.

امام صادق علیه السلام: حرمت مومن از کعبه بالاتر است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۷
...عابدینی...

در خیابان یا کوچه یا چهارراه ها اگر دو قطعه آهن به نام خودرو به هم برخورد کنند کارهای زیادی می شود انجام داد، می شود سرود فحش خواند و یا با ابزار سختی همچون قفل فرمان به مبارزه طلبید طرف مخالف را و یا با چاقو و این چیزها شکم طرف را پاره کرد.

راستی مگر چه شده که این همه معرکه گیری کنیم؟ فقط دو قطعه آهن برخورد کرده است می توان عاقلانه جلو رفت و با عقلانیت کار را حل کرد با وجود بیمه و پلیس و این همه ارگان دیگر جایی برای دعوا نمی ماند... گاهی اوقات صبر کردن است که کار را جلو می برد مثل صحنه تصادف حتی اگر طرف مقابل شروع به فحاشی کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۶
...عابدینی...

اختلالات چند ساعته اینترنتی مسئله ای عادی است تقریبا به آن عادت کرده ایم اما بعضی اوقات که این قطعی به بیشتر از 24 ساعت طول می کشد همه اعضای خانواده با هم جمع می شوند و تجدید خاطره ای می شود.

راستی چقدر در دنیای مجازی فرو رفته ایم که اگر اینترنت قطع شود تازه آن روز پدر و پسر با هم دیگر می نشینند و حرف میزنند و پسر می بیند که هنوز پدر خود را انگار ندیده بود....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۵
...عابدینی...

دفاع از حقوق حیوانات اهلی و وحشی برای خیلی ها چیز بسیار مهمی است تا جایی که اگر گربه ای در آمریکا یا اروپا مریض شود حاضرند او را تحت مراقبت های ویژه قرار دهند و هزینه ترخیص را هم بپردازند یا اگر در آمریکا و اروپا مسلمانی کار اشتباهی کند او را تا دم مرگ می زنند و اگر در کشوری آفریقایی یا آسیایی کلاغی بیمرد و یا گنجشکی جان دهد منشور حقوق بشر را برای دولت و ملت آن کشور تا ده بار مشق می گویند اما اگر در غزه و در زیر بمباران رژیم نحس و نجس صهیونیست کودکان و زنان و مردان بیگناه بمیرند و کسی به آنها کمک کند و یاری دهد فریادشان تا آسمانها می رود که به جای کمک به فقیران جامعه خود به چند نفر دیگر کمک کردید....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۴
...عابدینی...

واجبات و مستحبات زیادی هستند و فضیلت فراوان دارند. همه مردم مسلمان میخواهند که به آنها عمل کنند یا لا اقل آرزو دارند که توفیق عمل به دست بیاورند حال اگر این اعمال در ماه خدا باشد اجر بیشتر و نفع بیشتر دارند اما شاهکار یک مومن در ماه رمضان این ها نیست شاهکار همان است که نبی اکرم به امیرالمومنین علیهما السلام فرمودند:

بهترین کارها در ماه مبارک رمضان ترک گناهان است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۳
...عابدینی...

افراد متفاوت هستند برخی مهره های خوبی هستند و کارهای خوبی هم انجام می دهند ولی فقط کارهای خوب انجام می دهند برخی دیگر چندین کار خوب انجام می دهند و اما بعضی دیگر همین که به صحنه می آیند مثل نخ تسبیح همه افراد دیگر را دور خود جمع می کنند و می شوند نخ تسبیح. خودشان دیده نمی شوند ولی خیلی افراد دیگر را در انجام کارهای خوب بزرگتر یاری می کنند یعنی می شوند محور نیکی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۳
...عابدینی...

آب را که از رودخانه می آورند تا شهرها اول تصفیه اش می کنند و پاک و زلال می شود. بندگان الهی در طول چندماه سال همیشه در معرض آلودگی ها و ناپاکی ها هستند اگر تصفیه نشوند بو میگیرند و همانند آبی می شوند که راکد و بوگرفته شده است و کسی هم نزدیک آن آب نمی رود. ماه مبارک حکم تصفیه خانه را دارد بنده ها را پاک می کند و شبیه ملائک.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۳
...عابدینی...

رسول الله که در مسجد نماز میخواندنند سجده خود را طولانی تر کردند. مامومین فکر کردند اتفاقی افتاده یا شاید هم جبرئیل بر حضرتش نازل شده است. با تعجب علت طولانی شدن سجده پیغمبر رحمت را از ایشان پرسیدند هر کدام منتظر جوابی بودند که چه جوابی ممکن است بشنوند.

خاتم انبیا نه تنها جواب بلکه درسی فراموش نشدنی به آنان دادند و فرمودند:

هیچکدام از این هایی که فکر کردید نبوده است بلکه فرزندم بر پشتم نشسته بود صبر کردم تا خودش پایین بییاید و من او را مجبور به این کار نکنم و سپس از سجده سر برداشتم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۸
...عابدینی...


هر چه قدر هم خوب باشی و مهربان با دیگران، هر چه قدر هم که مقتدرانه بایستی و مردانه در میدان بمانی و بجنگی برای مردم و ملت خود قهرمان و دالاور هستی و قهرمان میمانی و جایت دیگر زمین چمن نیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۹
...عابدینی...