ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

دغدغه های فرهنگی(5) :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دغدغه های فرهنگی(5)

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ق.ظ

از من توقع هم نکنید که بنشینم و به شما پیشنهاد عملی بدهم. این شمایید که باید هم پیشنهاد عملی بدهید و هم خودتان عمل کنید.

گذشته از این مسائل، امروز واقعیت هایی وجود دارد که می خواهم راجع به آنها قدری صحبت کنم. البته هیچ پیشنهاد عملی هم ندارم. پس، از من توقع هم نکنید که بنشینم و به شما پیشنهاد عملی بدهم. این شمایید که باید هم پیشنهاد عملی بدهید و هم خودتان عمل کنید. بحمد الله، همه شما مسئولید؛ و من آن موضوع سیصد و سیزده نفری را که اول صحبت درباره شما گفتم، مبتنی بر تعارف نبود؛ بلکه اعتقادم این است. من این اعتقاد را درباره کسانی از شما که می شناسمتان، راسخ تر از کسانی که نمی شناسم، دارم. لذا می خواهم با همین احساسی که درباره شما دارم، آن قلاده معنوی تکلیفی را که بر گردن دارید، سنگین تر و محکم تر کنم. این تکلیف من است. اصلا معنای تکلیف همین است؛ یعنی کُلفت را بر دوش کسی بار کردن. خدا، بزرگترین مکلِّف(تکلیف کننده) و انسان برترین مکلَّف(تکلیف شده) است

رهبر معظم انقلاب 79/5/12

نظرات  (۲)

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
سلام
با افتخار و با نام پاسداران فرهنگ لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">