ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

اروپای 2014 :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اروپای 2014

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روز پیش تر در جعبه جادویی مشاهده کردم انسان هایی که در ویترین مغازه های انسان فروشی تماشاگر اشیائی ارزان و بی چاره بودند...

در پایتخت کشوری غربی شب که می شود چراغ های بنفش رنگ چشم انسان را اذیت می کند و اشیاء داخل مغازه و ویترین بیشتر

تاجرانی هستند که زنان و دختران بی خبر و ارزان را از کشورهایی عمدتا فقیر جمع آوری می کنند و به وعده خانه و زندگی به قلب تمدن پوسیده اروپا می آورند.

در زمانی که اگر پای گربه ای در دور دست های روستای یک کشور جهان دوم و سوم و یا خارج از مسیر مدرنیته بشکند چندین گروه امداد و نجات راهی می کنند و بیانیه می دهند که ای مردم چرا نشستید که حیوانات از حقوق خود محروم شدند و چه بسا در سازمان ملل تحریم های بی رحمانه تصویب شود علیه بانیان و باعثان این اتفاق ناگوار.

ولی دود از کله ام خارج می شود وقتی که می بینم دختری با گریه و اشک های سرازیرش سرگذشت خفت بار خود را با تمام شرمندگی بیان می کند و مسئولین و مدعیان غربی و آمریکایی حتی گوشه چشمی هم تر نمی کنند. خیلی عجیب است که وقتی شب می شود دختری بیچاره در ویترین می ایستد و همانند مانکن ها و مد لباس ها به خود اظهاری می پردازند و  بیش از 50 مرد شهوت پرست و زن باره جسم و جان آن زن یا دختر را بررسی کند و او را بخرد تا برده جنسی و آلت شهوت رانی او شود و در آخر شب دوباره درب مغازه آدم فروشی در اروپای 2014 بسته شود و آن انسان بی گناه با اندک تغذیه و آبی تا شب بعد منتظر بماند تا شاید مشتری خوبی پیدا شود و او را از ویترین به خانه خود ببرد.

همانانی که ادعاهای خود را بای نحو کان می گویند و ادعا دارند این غرب است که حقوق زن را از مرد استیفا کرده است باید خوب ببینند و بشنوند و حتی با دست خود اشک های آن دخترِ فروشی را پاک کنند تا ببینند آخرین حدی که یک مدعی غربی یا آمریکایی می تواند از خود مایه بگذارد کجاست؟؟؟

هیچ قصد نداشتم تا بگویم فقط ظلم است که در غرب می شود علیه زن مظلوم. نه این را نمی خواستم بگویم ولی این را خوب می دانم که اگر در مقابل فوت یک دختر در ایران اینگونه برای او عزاداری می کنند و چند ماه آن را طعمه رسانه ای خود می کنند در مقابل این جاهلیت مدرن سکوت می کنند و فکر می کنم باز هم برای آنان سکوت سنگین تر است چون اگر می توانستند حتما ادعا می کردند که اگر دختری روزی به وسیله 50 مرد شهوت پرست مورد بررسی قرار می گیرد نشان از آزادی او است!

و خدا را شکر که مسلمان شدیم و شیعه اهل بیت و خدا را شکر در کشوری به نام ایران اسلامی زندگی می کنیم.

الحمد لله الذی هدنا لهذا و ما کنا لنهتدی ان هدنا الله.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">