ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

ادب از که آموختی؟ :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ادب از که آموختی؟

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلام 

در روزگاری نه دور اگر از فرزندم بپرسم ادب از که آموختی بعید نمیدانم که بگوید از بعضی از مسؤلان و دولتمردان یاد گرفته ام. و اگر من بگویم چگونه از آنها ادب یاد گرفتی او به جای این که بگوید نگاه کردم و دیدم هر چه انجام دادند من هم انجام دادم بگوید: نگاه کردم و اندیشه کردم و هر ناسزا و دروغی که آنها گفتند من آن کار ها را انجام ندادم و بر خلاف اعمال مسؤلان اعمال خود را انجام دادم.

شرم آور است بعضی کارهای مسؤلان...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳
...عابدینی...

نظرات  (۱)

  ســـلام...

با ( یک نمــــاز خوبــــــ ) به روزیم...

در صودت تمایل برای تبادل لینک خبرم کنید...

یاعلی...

http://shiehblog.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">