ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

ریسمان محکم الهی :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ریسمان محکم الهی

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

((اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا))

همواره کسانی بودند که در شیپور نحس تفرقه دمیدند و می دمند کسانی که دغدغه ای جز حرف خود ندارند حرفی که کلمه کلمه اش موجب ریخته شدن قطره قطره خون ده ها هزار مسلمان در هر جای این کره خاکی می شود؛از آمریکا گرفته تا همین ایران خودمان.

من کاری ندارم که حرف آنهایی که می گویند وحدت داشته باشیم درست است یا حرف آنهایی که می گویند آقا لعن کنید در ملا عام و هر ناسزایی که دلتان می خواهد بر زبان خود جاری سازید.

تنها حرفی که من حقیر دارم این است که اگر کسی فقط یک بار نگاه با بصیرت بر این قضیه بیاندازد می فهمد که قطره ای از خون یک مومن شیعه مسلمان ... بسیار محترم است و بسیار حرمت دارد نه این که در برابر هوای نفس افرادی مغرض و افرادی جاهل هر روز ده ها و صدها مسلمان چه شیعه و چه سنی سر بریده شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
...عابدینی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">