ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و مسئولین نظام :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

*رهبرانقلاب دردیدار بمناسبت میلاد پیامبر:ما مسلمانان وظیفه داریم که خود را به آزادی مورد نظر اسلام برسانیم. این چیزی است که ملتها را نجات خواهد داد/امروز ملتهای مسلمان احساس میکنند که به این حرکت نیاز دارند و در نهایت این حرکت به نتیجه خواهد رسید،بدون تردید.

*هبرانقلاب وظیفه ایجاد وحدت را بر دوش نخبگان دینی،سیاسی و علمی دانستند و افزودند:مهمترین مسئله امروز وحدت است. هدف از وحدت مردمسالاری دینی و پیاده کردن حکم الهی است/نخبگان سیاسی بدانند که عزت و شرف آنها در تکیه به مردم است نه بیگانگان.

*رهبرانقلاب،امروز:مسلمانان با هر عامل ضدوحدت مقابله کنند، این یک تکلیف بزرگ برای ماست/هم شیعه باید این را قبول کند، هم سنی/وحدت بمعنای تکیه بر مشترکات است.

*رهبرانقلاب،امروز:دنیای استکبار 65 سال است که تلاش میکنند نام فلسطین را از یاد ببرد که نتوانسته است/در جنگ 33روزه و 22روزه و 8روزه غزه امت اسلامی نشان داد که زنده است و علیرغم سرمایه گذاری آمریکا توانست به نظام جعلی و تحمیلی صهیونیستی سیلی بزند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۹
...عابدینی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">