ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

هنر خداوند :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

هنر خداوند

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ


سال های پیش نگرانی ما این بود که مبادا شهادت و جانبازی و ایثار از ذهن و جان مردم پاک شود یا کم رنگ شود، مبادا که راه سرخ حسین بن علی علیه السلام کم پیرو بماند و فقط نامی از شهادت بر سر زبان ها به یادگار بماند،مبادا که بعد از شهادت جگر گوشه های این ملت بزرگ و مومن فرزندان ما از شهادت فقط رویا و افسانه ای بیش ندانند و هزار مبادا و اما و اگر و نگرانی دیگر...

اما خداوند به قدری هنرمند است و ظریف عمل می کند که نه تنها به نگرانی بندگان خود بها می دهد بلکه بندگانی که نگرانی داشتند در مقابل اقدامات به موقع خداوند متعال به معنای واقعی کلمه کم می آورند.

به یقین اشغال سوریه و عراق و کشور های دیگر به دست داعش و جنایات بی مثل آنان در آن کشور ها دل هر انسانی را خون می کند ولی این که خداوند متعال با دست خویش چرخ پر طرح تاریخ را حرکت می دهد بر کسی پوشیده نیست این که خداوند حجت را بر بندگانش تمام می کند بر همه ما قطعی است و این که پروردگار خون شهید را پاسداری می کند برایمان مسلم است.

شهادت جوانان پاسدار در نبرد کفر و اسلام در سوریه پیام ها و خطابات متفاوتی برای هر کسی و به مناسبت جایگاه و مسئولیت وی دارد.

ولی نکته ای که غرض بنده در این نوشته کوتاه بود این است که دست غیور الهی نه تنها خون شهید را پاسداری می کند بلکه همه ما را متوجه می سازد که شهادت نه تمام شدنی است و نه فراموش شدنی است.

و کلام آن پیر فرزانه که فرمود:  و خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست؛ و این ملتها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود.

و در پایان درود میفرستم بر روح مطهر و پیکر پاک و مبارک شهید حامد جوانی.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
...عابدینی...

نظرات  (۲)

«همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت، مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود
امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه)

سلام خسته نباشید مطالبتون عالیه موفق باشید.

مسعود رضایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">