ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

عهد شکن :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عهد شکن

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

به نام خداوندی که به وعده هایش وفادار است.

کاش از همان اول به حرف پروردگار خودمان اعتماد میکردیم اصلا ای کاش قبل از هر کاری یک بار هم قرآن میخواندیم.

شاید میپرسید کجای قرآن ؟ باشد برایتان میگویم اگر علاقه مند هستید بخوانید:

إِنَّ شَرَّ‌ الدَّوَابِّ عِندَ اللَّـهِ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا فَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ ﴿٥٥ الَّذِینَ عَاهَدتَّ مِنْهُمْ ثُمَّ یَنقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِی کُلِّ مَرَّ‌ةٍ وَهُمْ لَا یَتَّقُونَ ﴿٥٦( سوره ی انفال)

بدترین جنبندگان در نزد خداوند کسانی هستند که کافر شدند پس آنها ایمان نمی آورند.همانان که از ایشان پیمان گرفتى ولى هر بار پیمان خود را مى‌شکنند و [از خدا] پروا نمى‌دارند.

این آیه را تقدیم میکنم خدمت مذاکره کنندگان تیم هسته ای از آقای ظریف و روحانی تا کوچکترین جزء ایشان.

و اما خبری که هم اکنون به دستم رسیده است.

سید عباس عراقچی معاون امورحقوقی و بین‌المللی وزارت امورخارجه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در پاسخ به این سوال که با لغو تحریم ها چرا شرکت های سازنده هواپیما از جمله ایرباس و بوئینگ باید از امریکا برای فروش هواپیما به ایران اجازه بگیرند؟ و به این دلیل تاکنون قرارداد نهایی فروش هواپیما بین دوطرف امضا نشده و برای امضای قرارداد نهایی باید منتظر اجازه امریکا باشیم، اظهار داشت: تحریم خرید هواپیما مربوط به تحریم های اولیه امریکا می شود و برای خرید هواپیما آمریکایی ها در برجام تقبل کردند که مجوز فروش هواپیما را به هرکسی که بخواهد به ایران هواپیما بفروشد بدهند و این کار را انجام داده اند و در آینده هم باید انجام بدهند.

وی با تایید اینکه برای خرید هواپیما نیاز به اجازه امریکا داریم، در پاسخ به اینکه چرا هنوز مجوز فروش هواپیما توسط امریکا صادر نشده است، گفت: من از جزئیات آن خبر ندارم اما طبق برجام باید این کار انجام شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
...عابدینی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">