ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

بیانات مقام معظم رهبری در بین مردم قم :: پاسداران فرهنگ/سماء.

پاسداران فرهنگ/سماء.

به کانال سخن_نو بپیوندید

به کانال سخن_نو بپیوندید

پاسداران فرهنگ/سماء.

هدف از ایجاد این پایگاه اینترنتی الفت بیشتر با جوانان وطنم یعنی ایران است باشد تا با همدلی و همراهی در راه صواب دست همدیگر را بگیریم و تا قله های سرافرازی با هم دیگر باشیم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

بیانات مقام معظم رهبری در بین مردم قم

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ب.ظ

جمهوری اسلامی در موضوعات خاص با این شیطان برای دفع شرش مذاکره کرد/ دینداری بدون بصیرت ممکن است انسان را به بیراهه بکشاند/ در حقوق بشر، گریبان غرب را در دادگاه عمومی‌ می‎گیریم

 آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.
 
 
این دیدار بمناسبت سالروز قیام 19 دی صورت گرفته است.
 
رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: حادثه 19 دی مظهر نصرت خدا بر مؤمنین است. پیروزی و نصرت خدا در شرایطی که ایمان راسخ با بصیرت و استقامت و تداوم همراه باشد، قطعی است.
 
ایشان در ادامه تصریح کردند: بصیرت مانند چشم است و ایمان بدون بصیرت انسان را به بیراهه می‌برد. علت تکیه فراوانی که در باب قضایای 9دی بر بصیرت کردیم همین بود که
 برخی نیز خوششان نیامد.
 
آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.
 
رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: رسیدن به آرمان‌های اسلام و پیشرفت مادی و معنوی هدف جمهوری اسلامی است. تحقق این هدف با ایمان راسخ تداوم راه و بصیرت در امور پیرامونی و جاری، بصیرت نسبت به دشمن و بصیرت نسبت به میدان عمل قطعی است.
 
ایشان همچنین فرمودند: توصیه همیشگی به مسئولین محترم توجه به نیروی داخلی کشور برای حل مشکلات است. چشم به بیرون نباید دوخت.
 
آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: مسائل بیرونی را باید حل کرد چراکه یک ملت و دولت فعال در تمام مسائل بین المللی، منطقه‌ای و دیپلماسی فعالیت می‌کند. اما امید ما باید به پشتیبانی و کمک الهی و نیروی داخلی باشد. این، کشور را بیمه می‌کند.
 
رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: دشمنان هیچگاه ملت ایران را نشناخته‌اند. خیال می‌کنند ملت بخاطر فشار تحریم و محاصره اقتصادی مقابل آنها تسلیم شده است. اشتباه می‌کنند، این ملت، ملتی که دستهایش را به علامت تسلیم بالا ببرد، نیست.
 
ایشان تاکید کردند: قبلا هم اعلام کردیم در موضوعات خاص که جمهوری اسلامی مصلحت بداند با این شیطان برای رفع شر او و حل مشکل، مذاکره می‌کنیم. این کار ابدا به معنای مستاصل شدن ملت ایران نیست.
 
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: یکی از برکات مذاکرات اخیر آشکار شدن دشمنی آمریکا با ایران و ایرانی و اسلام و مسلمین بود. اذعان کردند اگر می‌توانستیم کل تاروپود صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردیم. نمی‌توانند چون ملت با اراده و ایستادگی و ابتکار در میدان است.
 
ایشان تصریح کردند: آمریکا حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند. دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست. این همه شرارت و ظلم رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه به پشت گرمی آمریکا است.
 
مقام معظم رهبری ادامه دادند: جمهوری اسلامی مدعی نظام ایالات متحده و بسیاری از دولت‌های غربی بخاطر نقض حقوق بشر است و گریبان آنها را در دادگاه افکار عمومی دنیا می‌گیریم. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
...عابدینی...

بیانات

قم

رهبر

انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">